El Programa Singular, subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya, el Fons Social Europeu i el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, ha finalitzat durant el mes de juny les visites a empresa que varen començar el mes de març.

Durant aquests mesos els i les joves participants al programa singular han pogut gaudir d’una àmplia varietat d’empreses per visitar, per tal de conèixer en profunditat l’entorn productiu i el mercat laboral de la comarca de Girona.

Les empreses visitades pels participants del grup que tutoritza l’ajuntament de Salt han sigut:

- Cafeteria El Coro, situat a Sarrià de Ter: iniciativa social que té per objectiu la formació laboral i la inserció de les persones usuàries. Els i les joves del programa varen poder veure com s’organitza una entitat d’aquestes característiques, els diversos serveis que ofereix i les possibilitats d’inserció laboral real amb les que compten les persones usuàries del servei.

-Restaurant Can Peret: durant aquesta visita al nou i innovador restaurant de Cassà de la Selva els joves participants varen tenir la oportunitat de conèixer de primera mà el procés de construcció del restaurant així com conèixer les estratègies de difusió per les xarxes socials i el màrqueting que realitzen del seu restaurant. Cal destacar que el restaurant acollirà joves en pràctiques del mateix programa.

- Granja El Provençal: adreçada a la fabricació de làctics a Riudellots de la Selva, va ser una gran oportunitat de conèixer de primera mà una feina poc valorada i molt important així com conèixer sectors productius allunyats dels que els i les joves poden accedir fàcilment.

- Restaurant Can Barris: aquesta sortida es va basar exclusivament en la cuina i els serveis que ofereix un restaurant tant conegut com aquest.

- Consorci de Sant Gregori: en aquesta ocasió els participants varen poder gaudir d’un matí a les instal·lacions dels consorci, on es preparen diàriament els àpats personalitzats de les persones residents.

-Iglésies Associats: durant la visita els i les joves varen conèixer les estratègies de comunicació i difusió dels esdeveniments que aquesta empresa gironina realitza per gran varietat d’empreses.

Bitó produccions: en aquesta última visita els i les joves formats en màrqueting digital i xarxes socials han conegut de primera mà com s’organitza el festival Temporada Alta i les estratègies de difusió que s’utilitzen en aquest esdeveniment.

 

Durant els propers mesos els i les joves que han aprovat la formació en màrqueting digital i xarxes socials tindran la oportunitat de realitzar pràctiques en empresa, activitats de voluntariat així com es seguirà amb la tutorització individual i atenció grupal per la millora de les habilitats per la recerca de feina.

Fins a Juliol de 2019 han format part del programa 23 joves i s’han inserit 12 d’aquests participants en diferents àmbits, siguent 3 els joves que han signat un contracte laboral superior als 6 mesos de durada.

Durant el mes de setembre els participants iniciaran una formació en anglès per la millora de la ocupabilitat. Actualment s’està fent un procés de selecció per cobrir 4 places que queden lliures al programa.

Les persones interessades en formar part del programa es poden posar en contacte a través del e-mail: alexia.cuyas@salt.cat o bé trucant al 639.354.009.

Comparteix la pàgina...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Close Menu

Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies